Fenerbahçe’de Aziz Yıldırım’ın 8 yıl aradan sonra yeniden başkanlığa seçilmesinin ardından yeni dönem resmen başladı. Sarı-lacivertli kulüpte Yıldırım ve yönetim kurulu üyeleri mazbatalarını alırken, ilk yönetim kurulu toplantısı da gerçekleştirildi. Toplantı sonrası açıklama yapan yönetim kurulu üyesi Nihat Özbağı, hem yeni dönemin hedeflerine hem de stat projesine ilişkin mesaj verdi.
Aziz Yıldırım ve ekibi mazbatalarını aldılar
Fenerbahçe Spor Kulübü Olağanüstü Seçimli Genel Kurulu’nda yeniden başkan seçilen Aziz Yıldırım ve yönetim kurulu üyeleri için kulüp binasında mazbata töreni düzenlendi.
Törene Yüksek Divan Kurulu Başkanı Şekip Mosturoğlu ile yeni ve önceki yönetim kurulu üyeleri katıldı.
Aziz Yıldırım ve yöneticilere mazbataları, Şekip Mosturoğlu tarafından takdim edildi. Tören, fotoğraf çekimiyle tamamlandı.

İlk yönetim kurulu toplantısı yapıldı
Mazbata töreninin ardından Aziz Yıldırım başkanlığında ilk yönetim kurulu toplantısı gerçekleştirildi. Toplantı sonrası kulüp televizyonuna konuşan yönetim kurulu üyesi Nihat Özbağı, yoğun bir çalışma dönemine girdiklerini söyledi.
Özbağı, “Heyecanlıyız. 8 yıl aradan sonra tekrar geldik. İşimiz çok yüklü. Dolayısıyla bir sene çok önemli işler yapacağız. Şampiyon olmayı hedefledik. Yönetim kurulu toplantımızı yaptık. Çok başarılı geçti. Belirli bir kısım iş bölümü yaptık. Daha da devam edeceğiz. İkinci bir konu. Ben de stat ile ilgili işlere hızlı bir şekilde başladım. İzinlerle uğraşıyorum. Bazı yerlerden randevular bekliyorum. Hızlı bir şekilde başlayacağız” ifadelerini kullandı.
Stat için izin süreci başladı
Nihat Özbağı, stat projesine ilişkin çalışmaların da hızlandırıldığını belirtti. Özbağı, gerekli izinler için temaslara başladığını, bazı kurumlardan randevu beklediğini ve sürecin hızlı şekilde ilerletileceğini ifade etti.



