Spor

Fenerbahçe Beko’da 4 ayrılık

Fenerbahçe Beko Erkek Basketbol Takımı, Arturs Zagars, Jilson Bango, Armando Bacot ve Brandon Boston Jr. ile yolların ayrıldığını duyurdu. Sarı-lacivertli kulüp, dört oyuncuya da verdikleri katkılar için teşekkür etti.

Fenerbahçe Beko’da yeni sezon yapılanması kapsamında kadroda ayrılıklar başladı. Sarı-lacivertli ekip, Arturs Zagars, Jilson Bango, Armando Bacot ve Brandon Boston Jr. ile yolların ayrıldığını açıkladı.

Kupalarla veda ettiler

2024-25 sezonu öncesinde kadroya katılan Arturs Zagars ile aynı sezonun ortasında takıma dahil olan Jilson Bango, Fenerbahçe Beko kariyerlerini tamamladı.

İki oyuncu, sarı-lacivertli formayla 1 EuroLeague, 2 Türkiye Ligi, 2 Türkiye Kupası ve 1 Cumhurbaşkanlığı Kupası şampiyonluğu yaşadı.

Fenerbahçe Beko, 2025-26 sezonu öncesinde kadroya dahil edilen Armando Bacot ve Brandon Boston Jr. ile de vedalaştı.

Bacot ve Boston Jr., sarı-lacivertli ekipte 1 Türkiye Ligi, 1 Türkiye Kupası ve 1 Cumhurbaşkanlığı Kupası sevinci yaşadı.

Fenerbahçe’den teşekkür mesajı

Fenerbahçe Beko’nun açıklamasında dört oyuncuya da kulübe verdikleri emekler için teşekkür edildi.

Sarı-lacivertli kulüp, Arturs Zagars, Jilson Bango, Armando Bacot ve Brandon Boston Jr.’a kariyerlerinin bundan sonraki döneminde başarı diledi.

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu