FenerbahçeFutbolSpor

Aziz Yıldırım’dan Ankara mesaisi

Fenerbahçe Başkan Adayı Aziz Yıldırım, olağanüstü genel kurul öncesi Ankara’da temaslarda bulundu. Yargıtay ve Danıştay üyeleriyle bir araya gelen Yıldırım, TOBB Başkanı Rıfat Hisarcıklıoğlu ile görüşmesinin ardından Anıtkabir’e çıktı.

Fenerbahçe’de seçim haftasına girilirken başkan adaylarının çalışmaları yoğunlaştı. Eski başkan ve başkan adayı Aziz Yıldırım, 6-7 Haziran’da yapılacak olağanüstü seçimli genel kurul öncesi Ankara programında hukuk ve iş dünyasından isimlerle bir araya geldi. Gün içindeki temaslarının ardından yönetim kurulu üyeleriyle birlikte Anıtkabir’i ziyaret eden Yıldırım, mozoleye çelenk bıraktı ve Anıtkabir Özel Defteri’ni imzaladı.

Aziz Yıldırım’dan Ankara’da görüşmeleri

Aziz Yıldırım, Ankara programına sabah saatlerinde başladı. Yıldırım, başkentte ilk olarak Yargıtay ve Danıştay üyeleriyle bir araya geldi. Fenerbahçe’de yaklaşan seçim öncesi yurt genelindeki temaslarını sürdüren Yıldırım’ın Ankara ziyareti kapsamında farklı görüşmeler yaptığı belirtildi.

TOBB’da Rıfat Hisarcıklıoğlu ile görüştü

Yargıtay ve Danıştay temaslarının ardından Aziz Yıldırım, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği tarafından düzenlenen yemeğe katıldı. Yıldırım, burada TOBB Başkanı Rıfat Hisarcıklıoğlu ve yönetim kurulu üyeleriyle bir araya geldi.

Anıtkabir’e ziyaret

TOBB’daki programın ardından Aziz Yıldırım ve yönetim kurulu üyeleri Anıtkabir’i ziyaret etti. Yıldırım, mozoleye çelenk bırakılmasının ardından Anıtkabir Özel Defteri’ni imzaladı.

Aziz Yıldırım Anıtkabir defterine ne yazdı?

Aziz Yıldırım, Anıtkabir Özel Defteri’ne şu ifadeleri yazdı:

“Ulu Önderimiz Gazi Mustafa Kemal Atatürk, bugün, Cumhuriyet’in sarsılmaz kalesi ve Kuvayı milliye ruhunun spor sahalarındaki temsilcisi, Fenerbahçemiz adına derin bir saygı ve büyük bir sorumlulukla huzurunuzdayım. En karanlık ve umutsuz anlarda bile ihtiyacımız olan gücü, milletimizi tek bir ülkü etrafında toplayan ve bağımsızlığa ulaştıran eşsiz iradenizden alıyoruz. İmkansızlıklar içindeki bir vatanı ayağa kaldırıp tek vücut yaptığınız gibi, bizler de bugün aynı inanç ve kararlılıkla Fenerbahçe’yi en kudretli haline getirme sorumluluğunu taşıyoruz. Fenerbahçe’nin sadece bir spor kulübü olmadığının, Cumhuriyet’in sarsılmaz değerlerini yarınlara ulaştıracak kutsal bir sorumluluk üstlendiğinin bilincindeyiz. Şanlı formamızı giyen her sporcumuz, gösterdiğiniz hedefler doğrultusunda zeki, çevik ve ahlaklı duruşundan taviz vermeden mücadelesini sürdürecektir. Fikirlerinizden ve devrimlerinizden bir an bile sapmadan, milyonlarca taraftarımızla tek vücut halinde bu ulu çınarı hak ettiği yere taşıyacağımıza inancımız tamdır. Sonsuz şükran, minnet ve özlemle…”

Seçim 6-7 Haziran’da yapılacak

Fenerbahçe’de olağanüstü seçimli genel kurul 6-7 Haziran tarihlerinde gerçekleştirilecek. Aziz Yıldırım’ın seçim öncesi farklı illerde kongre üyeleri ve taraftarlarla bir araya gelmeye devam ettiği belirtildi.

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu