Spor

Fenerbahçe Beko’da Final Four mesajı

EuroLeague Dörtlü Final ilk maçında Olympiakos ile karşılaşacak Fenerbahçe Beko’da Onuralp Bitim ve Arturs Zagars, mücadele öncesi açıklamalarda bulundu. Onuralp Bitim, finale çıkmak için sahada en iyi mücadeleyi vereceklerini söyledi.

Fenerbahçe Beko, Atina’da oynanacak EuroLeague Dörtlü Final mücadelesi öncesi hazırlıklarını sürdürürken, sarı-lacivertli takımda oyuncuların hedefi net: Önce Olympiakos engelini geçmek, ardından kupaya bir adım daha yaklaşmak. Telekom Center’da gerçekleştirilen antrenmanın ardından konuşan Onuralp Bitim ve Arturs Zagars, takımın motivasyonunu, rakibe bakışını ve final yolundaki beklentilerini değerlendirdi.

Onuralp Bitim: “Kupayla aramızda Olympiakos engeli var”

Fenerbahçe Beko’nun milli oyuncusu Onuralp Bitim, takım içindeki atmosferin çok iyi olduğunu belirterek Dörtlü Final’e yüksek motivasyonla geldiklerini söyledi.

Onuralp Bitim, şu ifadeleri kullandı:

“Takımdaki ortam çok güzel. Sezon başından beri son şampiyon ünvanıyla en büyük favori olarak geliyoruz. Ne birinci bitirmek ne de favori olmak, maç kazanılmadan bir şey ifade etmiyor. Sezon başından bu yana çok çalıştık. Hayalini kurduğumuz ve hak ettiğimiz kupayla aramızda Olympiakos engeli var. Bu galibiyeti alıp kupaya bir adım daha atmak için her şeyi yapacağız.”

“Maçın belirleyici faktörü savaşmak olacak”

Olympiakos karşılaşmasının sert bir mücadeleye sahne olacağını dile getiren Onuralp, iki takımda da kaliteli oyuncular bulunduğunu vurguladı.

Milli basketbolcu, finale çıkacak tarafı sahadaki mücadelenin belirleyeceğini söyledi:

“Maçın belirleyici faktörü savaşmak olacak. Savaşan, daha iyi oynayan ve tecrübesiyle oyuna istediklerini yansıtan taraf finale çıkacak. Bu takım biz olacağız. Fenerbahçe olarak üst üste şampiyonluk…. Önümüzdeki rakip bizi durdurmak için her şeyi yapacak ama biz Fenerbahçe’yiz ve kupayı alacağımıza inanıyorum.”

Fenerbahçe formasıyla ilk Final Four heyecanı

Onuralp Bitim, daha önce Anadolu Efes ile Dörtlü Final tecrübesi yaşadığını ancak Fenerbahçe formasıyla bu sahnede yer almanın kendisi için ayrı bir anlam taşıdığını belirtti.

Bitim, açıklamasında şu sözlere yer verdi:

“Motivasyonum çok yüksek. Anadolu Efes ile de Dörtlü Final’e gelmiştim. Fenerbahçe ile ilk senemde 2 kupanın üstüne bir de Dörtlü Final. Hedefini kurduğumuz her şeye adım adım ilerliyoruz ve başarıyoruz. En önemlisine geldik. Dörtlü Final’de bulunmak, benim için çok heyecanlı ve kariyerim için önemli bir an. Fenerbahçe formasıyla bulunmak da ayrı.”

Arturs Zagars: “Kendimize güveniyoruz”

Fenerbahçe Beko’nun Letonyalı oyuncusu Arturs Zagars ise Olympiakos karşısında sakin kalmanın önemine dikkat çekti.

Zagars, takımın mücadeleye hazır olduğunu belirterek şu değerlendirmeyi yaptı:

“Kendimizi iyi hissediyoruz ama aynı zamanda kendimize güveniyoruz. Ancak asıl önemli olan sakin kalmak. Herkesin sağlıklı olmasına seviniyoruz. Yarın için mücadeleye hazırız. Olympiakos normal sezonu birinci bitirdi. Üst üste 5. kez Dörtlü Final’e yükseldiler, açıkçası birinci sınıf bir takım. Biz de final için kendimize bir şans yaratmaya ve 40 dakika boyunca iyi oynamaya çalışacağız. Dörtlü Final’de her takım birbirini yenebilir. Ne olacağı belli olmaz. Sadece elimizden gelenin en iyisini yapmaya çalışacağız ve maçtan sonra sahadan ayrılırken pişmanlık duymayacağız.”

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu