FenerbahçeSpor

Nando De Colo, Fenerbahçe Beko’ya şampiyonlukla veda etti

Fenerbahçe Erkek Basketbol Takımı’nın Fransız oyuncusu Nando De Colo, profesyonel basketbol kariyerini noktaladı. Sarı-lacivertli kulüp, tecrübeli oyuncunun dün akşam kazanılan şampiyonlukla parkelere veda ettiğini açıkladı.

Fenerbahçe’de şampiyonluk gecesinin ardından bir veda da Nando De Colo’dan geldi. Avrupa basketbolunun önemli isimleri arasında gösterilen Fransız oyuncu, sarı-lacivertli formayla yaşadığı şampiyonluğun ardından basketbol kariyerini sonlandırdı. Fenerbahçe Kulübü, De Colo için teşekkür mesajı yayımladı.

Fenerbahçe’den veda açıklaması

Sarı-lacivertli kulüp, 2006 yılında profesyonel basketbol kariyerine başlayan Nando De Colo’nun, Fenerbahçe formasıyla özel bir iz bıraktığını vurguladı. De Colo, Fenerbahçe’de 2019-2022 ve 2025-2026 sezonlarında sarı-lacivertli formayı giydi.

Fenerbahçe’den yapılan açıklamada şu ifadeler kullanıldı:

“2006 yılında başladığı profesyonel basketbol kariyerinde kazandığı başarılarla Avrupa basketbolunun efsaneleri arasına adını yazdıran, 2019-22 ve 2025-26 sezonlarında giydiği çubuklu formamızla sarı mirasımızda da özel bir yer edinen oyuncumuz Nando De Colo, kariyerini dün akşam kazandığımız şampiyonlukla noktaladı. Nando’ya, Avrupa basketboluna ve Fenerbahçe basketboluna yaptığı katkılar için teşekkür ediyor; her zaman ailemizin bir parçası olacak De Colo ailesine hayatlarının yeni bölümünde başarı, sağlık ve mutluluk diliyoruz”

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu