Aziz Yıldırım’dan manifesto gibi açıklama
Fenerbahçe’de Aziz Yıldırım, seçimde adaylıktan çekilmek istemediğini açıkladı:
Aziz Yıldırım katıldığı organizasyonda şunları söyledi:
“Ben bu kulübün akil insanı olmak istemiyorum. Çünkü ben Fenerbahçeliyim. Akil olup da bir kenarda düşüncesini söylemeyen, arada gelip danışılan bir insan değilim ben. Ben icraatçıyım. İcraatım da ortada.”
“Şimdi 2024’te aday oldum geldim. 20 sene kulübe başkanlık yapan, iyi günü de kötü günü de gören bir insan olarak benim gelmem lazım, yapmam lazım. Çünkü benim başkan olup da bana katkı yapacak herhangi bir şey yok. Beni hepiniz seviyorsunuz, o yeter.”
“Ama 2024’te geldim, dedim ki; çocuklar için. Çünkü çocuklar üzülüyordu, ağlıyorlardı. Ben kendi çocuğumdan biliyorum yani, dostlarımın çocuklarından biliyorum. Çocuklar gelecek. O gelecek Fenerbahçeli olursa, Fenerbahçe’nin de geleceği olur. Hiç çocuk yok; 20 sene, 3040 sene sonra Fenerbahçeli de yok demektir. Biz çocukları Fenerbahçeli yapmalıyız. Onun için 2024’te geldim.”

“O gün de şartlar uygundu. Yani biz ekip olarak seçilmiş olsaydık, kesin söylüyorum başarı yakalardık.”
“Bugün de yine söylüyorum; inansam ki genç arkadaşlardan biri gelse, o burayı toparlar ve bu giden kan akışını durdurur (sportif anlamda söylüyorum) bunu durduracağını bilsem yine aday olmam.”
“Geçen 2025’te olmadık. 10.000 tane imza toplandı, şu oldu, bu oldu; olmadık. Gerek görmedim çünkü. Toparlarlar, yaparlar diye bekledik.”
“Bugün de Fenerbahçe’nin bu sene, 2026-2027 senesinde şampiyon olma mecburiyeti var. Olmazsak çok büyük tehlikeler Fenerbahçe’yi bekliyor haberiniz olsun. Biz bunu yapacak, yıkacak, şampiyon olacak bir camiayız, hep beraber hareket edersek. Geçmişte bunları hep gösterdik, yaptık.”



