Fenerbahçe

Fenerbahçeliler Derneği’nde yangın

Bursa’nın İnegöl ilçesinde bir pasaj içinde bulunan Fenerbahçeliler Derneği’nde yangın çıktı. Derneğin bahçe bölümündeki sandalye ve perdeleri ateşe verdiği belirtilen 2 çocuğun kaçma anı güvenlik kamerasına yansıdı.

Bursa’nın İnegöl ilçesinde pasaj içindeki Fenerbahçeliler Derneği’nde çıkan yangın paniğe neden oldu. Cuma Mahallesi Elektrik Sokak’ta bulunan derneğin bahçe kısmına giren 2 çocuğun, sandalye ve perdeleri çakmakla tutuşturduktan sonra kaçtığı belirtildi. Alevleri fark eden vatandaşların ihbarı üzerine bölgeye itfaiye ve polis ekipleri sevk edildi.

Yangın pasaj içindeki Fenerbahçeliler Derneği’nde çıktı

Yangın, saat 18.15 sıralarında Cuma Mahallesi Elektrik Sokak’ta bulunan pasajdaki Fenerbahçeliler Derneği’nde meydana geldi.

Pasaja giren 2 çocuk, derneğin bahçe bölümündeki sandalyeler ve perdeleri çakmakla tutuşturdu. Çocuklar daha sonra olay yerinden kaçtı.

İtfaiye kısa sürede söndürdü

Yangını gören vatandaşlar durumu İnegöl itfaiyesine bildirdi. İhbar üzerine adrese çok sayıda itfaiye ve polis ekibi sevk edildi.

Ekiplerin müdahalesiyle alevler kısa sürede kontrol altına alındı. Yangın nedeniyle dernekte hasar oluştu.

Güvenlik kamerasına yansıdı

Fenerbahçeliler Derneği’nde  yangın çıkaran 2 çocuk ile yangının başladığı anlar, çevredeki bir iş yerinin güvenlik kamerası tarafından saniye saniye kaydedildi.

Polis ekipleri, olayın ardından kaçan 2 çocuğun yakalanması için çalışma başlattı.

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu