FutbolSpor

Aziz Yıldırım’dan seçim mesajı: Fenerbahçe sahipsiz değildir

Fenerbahçe’de olağanüstü seçimli genel kurul öncesi çalışmalarını sürdüren başkan adayı Aziz Yıldırım, Yalova’da taraftarlarla bir araya geldi. Yıldırım, güçlü bir yönetim kurulu, futbolun içinden gelen isimlerle oluşturulacak yeni yapı ve ekonomik projelerle kulüpte kalıcı bir model kurmak istediklerini söyledi.

Fenerbahçe’de seçim takvimi yaklaşırken başkan adaylarının saha çalışmaları da hız kazandı. 6-7 Haziran’da yapılacak olağanüstü seçimli genel kurul öncesinde Aziz Yıldırım, hem yönetim planlamasına hem de kulübün geleceğine ilişkin mesajlarını paylaşmaya devam ediyor. Yalova Fenerbahçeliler Derneği’ni ziyaret eden Yıldırım, burada taraftarların yoğun ilgisiyle karşılandı; forma imzaladı, üyelerle sohbet etti ve seçim sürecine ilişkin değerlendirmelerde bulundu.

Aziz Yıldırım, yönetim kurulunu 22 Mayıs’ta tanıtılacak

Fenerbahçe başkan adayı Aziz Yıldırım, seçim çalışmaları kapsamında 22 Mayıs Cuma günü düzenleyeceği basın toplantısında yönetim kurulunu kamuoyuna açıklayacak.

Yıldırım’ın oluşturacağı yönetim kurulu ve Futbol AŞ yapılanmasının, kulübün uzun vadeli geleceğine yönelik hazırlanacağı belirtildi. Yeni dönemde sportif başarı kadar ekonomik yapılanmanın da öncelikli başlıklar arasında yer alması bekleniyor.

Aziz Yıldırım’ın hedeflediği modelde, Fenerbahçe’nin gelecek 20 yılına etki edecek kalıcı bir sistem kurulması planlanıyor.

Futbol aklı eski sporculardan oluşacak

Aziz Yıldırım’ın seçim planında futbol yapılanması ayrı bir başlık olarak öne çıkıyor. Yıldırım’ın, Fenerbahçe’yi tanıyan ve futbolun içinden gelen eski sporculardan oluşacak bir danışma yapısıyla çalışmayı planladığı aktarıldı.

Transfer çalışmalarında da bu kurulun görüşlerinin dikkate alınacağı öğrenildi. İki santrfor transferinin yanı sıra, ihtiyaç duyulan farklı bölgelere de takviye yapılması planlanıyor.

Teknik direktör konusunun ise kurulması düşünülen kadro yapısına göre, yönetim kurulu kararıyla netleşeceği belirtildi.

“Şampiyon olacağız ve hep beraber kutlayacağız”

Aziz Yıldırım, kalıcı ve kurumsal bir kulüp yapısı hedeflediklerini belirterek seçim sürecine ilişkin şu ifadeleri kullandı:

“Söyleyeceğim en önemli şey, şampiyon olacağız ve hep beraber kutlayacağız. Fenerbahçe ihtiyaç duyduğu için aday oldum. Biz beraber olursak başaramayacağımız hiçbir şey yoktur. Parasal konuları çözeceğiz. Aziz Yıldırım başkanlığında hiçbir zaman para konuşmadık; kaynakları biz oluşturuyorduk yine yapacağız. Sponsorların daha çok destek verdiği, daha çok maddi kaynak oluşturduğu projeleri hayata geçireceğiz. Hep beraber Fenerbahçe’ye sahip çıkacağız. Fenerbahçe sahipsiz değildir çünkü sahipleri sizlersiniz. Çok değerli insanların olduğu bir yönetim kurulu kuruyoruz. 1998 yılının ardından oluşturduğumuz yönetimlerde; kulüp başkanı, federasyon başkanı ve divan başkanı yetişti. Yeni yönetim kurulumuz önümüzdeki 10 seneye damga vuracak. Önemli isimlerin yer aldığı, maddi açıdan güçlü bir yönetim kuracağız. Futbol aklımız, Fenerbahçe’yi bilen sporculardan oluşacak; onlarla birlikte çalışacağız. Başarı için mücadele ederken, diğer yandan iktisadi projeleri de hayata geçireceğiz. Ön izinleri aldıktan sonra, stadımız için çalışmalara başlayacağız. 60-65 bin gibi bir kapasiteye ulaşmayı hedefliyoruz. Kalıcı ve kurumsal bir kulüp yapı kurmak istiyoruz. Taraftarların kulübe katkı sağlayacağı, bilgi üreten bir organizasyon hedefliyoruz. 2011’e kadar her şey istediğimiz noktadaydı, 3 Temmuz’dan sonra maalesef birçok şey bozuldu”

Stadın kapasitesi için hedef 60-65 bin

Aziz Yıldırım’ın açıklamalarında stat projesi de yer aldı. Yıldırım, gerekli ön izinlerin alınmasının ardından statla ilgili çalışmaların başlayacağını söyledi.

Planlanan kapasite hedefinin 60-65 bin aralığında olduğu belirtildi. Bu başlık, Yıldırım’ın yalnızca futbol takımı kadrosuna değil, kulübün gelir artırıcı ve uzun vadeli projelerine de ağırlık vereceğini gösteren vaatler arasında yer aldı.

Ekonomik projeler öncelikli olacak

Yıldırım, seçim mesajlarında parasal sorunların çözümüne de dikkat çekti. Kulübün maddi kaynaklarını artıracak projeler üzerinde çalışılacağını belirten başkan adayı, sponsor desteğinin daha güçlü hale getirileceği bir modelden söz etti.

Yeni dönemde sportif başarı hedefiyle birlikte iktisadi projelerin de eş zamanlı yürütüleceği ifade edildi. Yıldırım’ın vurguladığı yapı, kulübün gelir kaynaklarını çeşitlendiren ve taraftar katkısını da içine alan bir organizasyon anlayışına dayanıyor.

Aziz Yıldırım Yalova’da taraftarlarla buluştu

Aziz Yıldırım, seçim çalışmaları kapsamında Yalova Fenerbahçeliler Derneği’ni ziyaret etti. Yıldırım’a ziyarette eski Fenerbahçe yöneticisi Mahmut Uslu da eşlik etti.

Yalova Fenerbahçeliler Derneği Başkanı Nedim Güven ve dernek yönetim kurulu üyeleri, Yıldırım’ı dernek binası önünde karşıladı. Ziyarette dernek çalışmaları hakkında bilgi alan Yıldırım, üyelerle sohbet etti.

Forma imzaladı, fotoğraf çektirdi

Yalova’daki buluşmada taraftarların ilgisi dikkat çekti. Aziz Yıldırım, kendisini bekleyen Fenerbahçelilerle fotoğraf çektirdi ve taraftarların formalarını imzaladı.

Dernek ziyaretinin ardından Yıldırım, Bursa’daki programına katılmak üzere Yalova’dan ayrıldı. Seçim süreci yaklaşırken başkan adayının farklı şehirlerde taraftar buluşmalarını sürdürmesi bekleniyor.

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu