Fenerbahçe’de seçim süreci devam ederken başkan adayı Aziz Yıldırım’dan transfer ve teknik direktör gündemine dair dikkat çeken açıklamalar geldi. TV100’e konuşan Yıldırım, sarı-lacivertli takımda fazla sayıda oyuncu transferi düşünmediğini belirtirken, önceliğin santrfor takviyesi olduğunu ifade etti. Samandıra’da yeni bir ruh oluşturmak istediklerini söyleyen Yıldırım, Dirk Kuyt, Edin Dzeko ve Volkan Demirel gibi kulübü tanıyan isimlerin de bu yapının içinde yer almasını istediğini dile getirdi.
Aziz Yıldırım: Samandıra’da bir ruh yaratmak istiyoruz
Aziz Yıldırım, Fenerbahçe’de yalnızca kadro planlamasına değil, kulüp kültürünü sahaya yansıtacak bir yapıya da önem verdiklerini söyledi. Yıldırım, Samandıra’da kulübün ruhunu bilen eski oyuncuların bulunmasını istediğini belirterek şu ifadeleri kullandı:
“Samandıra’da Kuyt, Dzeko ve Volkan Demirel gibi bu kulübün ruhu olan oyuncuların da orada olmasını istiyorum. Samandıra’da bir ruh yaratmak istiyoruz. Başka isimler de katılabilir. Üç tane böyle oyuncu gelmesini istiyorum ruhu yaratalım.”
“2 santrfor gelecek”
Transfer planlamasına ilişkin de konuşan Yıldırım, hücum hattına takviye yapılacağını açıkladı. Yıldırım, teknik direktör konusunda henüz karar vermediklerini belirterek şunları söyledi:
“2 santrfor gelecek. Teknik direktör karar vermedik, yabancı da görüşüyoruz yerli de görüşüyoruz seçimden sonra açıklarız. Sonra neye ihtiyaç varsa 4-5 olur. Ama fazla oyuncu almayacağım.”
Menajer sistemine tepki gösterdi
Aziz Yıldırım, futbol piyasasında menajerlerin etkisinin arttığını belirterek mevcut düzene tepki gösterdi. Yıldırım, transfer gündeminde bazı isimlerin menajerler ve sosyal medya üzerinden dolaşıma sokulduğunu savunarak şu ifadeleri kullandı:
“Menajer pazarı olmuş burası. Menajerler sosyal medya akbabalarıyla beraber çalışıyorlar. İsim üretiyorlar, haber yapıyorlar.
Her şeyi ellerine geçirmişler. Bizim zamanımızda böyle bir şey yoktu. Menajer gelemezdi, biz çağırırsak gelirdi. Bizim yöneticiler hallederdi her şeyi pazarlığı falan.”
Lookman değerlendirmesi
Aziz Yıldırım, Fenerbahçe’nin transfer gündeminde adı geçen Lookman için de değerlendirmede bulundu. Sarı-lacivertli takımın öncelikli ihtiyacının forvet olduğunu belirten Yıldırım, şu yorumu yaptı: “Lookman’ı iyi ki almamışlar. Fenerbahçe’nin forvete ihtiyacı vardı. Lookman, kanat oyuncusu, forvet değil.”



