SporFenerbahçe

Aziz Yıldırım’dan Salah sözleri: Acil ihtiyacımız o ise alırız

Fenerbahçe’de seçim süreci devam ederken başkan adayı Aziz Yıldırım, transfer gündemine dair dikkat çeken açıklamalarda bulundu. Liverpool’a veda eden Mohamed Salah için maliyet hesabı yapan Yıldırım, kararın futbol komitesine ait olacağını söyledi.

Fenerbahçe’de başkanlık seçimine doğru geri sayım sürerken Aziz Yıldırım, hem transfer planlamasına hem de sarı-lacivertli takımın yeni sezon yapılanmasına ilişkin mesajlar verdi. TRT Spor’a konuşan Yıldırım, adı Fenerbahçe ile anılan Mohamed Salah’tan teknik direktör ihtimallerine, yapılması planlanan transferlerden Kadıköy atmosferine kadar birçok başlıkta değerlendirmelerde bulundu.

Aziz Yıldırım’dan Salah transferine açık kapı

Başkan adayı Aziz Yıldırım, Liverpool’a veda eden Mohamed Salah’ın transfer gündemine ilişkin maliyet hesabı üzerinden konuştu.

Yıldırım, yıldız futbolcu için şu ifadeleri kullandı:

 “Salah 20 milyon euro maaş istiyormuş. Vergisiyle 30 milyon euro. 3 sene kontrat ister, 90 milyon euro. Eğer acil ihtiyacımız o ise alırız, bunlara futbol komitemiz karar verecek.”

Bu açıklama, seçim sürecinde Fenerbahçe’nin hücum hattı için yüksek profilli oyuncularla ilgilenebileceği yorumlarını beraberinde getirdi.

“Para konusu basit”

Aziz Yıldırım, transferlerde maddi gücün tek başına yeterli olmadığını vurguladı. Kulübü yönettiği dönemde kaynak oluşturma konusunda sorun yaşanmadığını belirten Yıldırım, paranın doğru akılla kullanılmasının önemine dikkat çekti.

Yıldırım, bu konuda şunları söyledi:

“20 sene başkanlık yaptım ve bir gün ‘Fenerbahçe’nin parası var mı?’ diye sorulmadı. Para konusu basit. Para, güç değildir. Güç, akıldır. Parayı akıllı kullanmazsan o para seni vurur. Para her şeyi çözmez. Paranın yanında akıl da olması lazım.”

Teknik direktör açıklaması

Fenerbahçe’de seçim sonrası teknik direktör konusu da merak edilen başlıklar arasında yer alıyor. Aziz Yıldırım, Aykut Kocaman ihtimaline kapıyı tamamen kapatmazken, Jorge Jesus ile herhangi bir görüşme yapmadığını söyledi.

Yıldırım, “Aykut Kocaman olabilir ama oldu demiyorum. Jorge Jesus ile hiç konuşmadım, görüşmedim. Arabistan’a beni şampiyonluk maçı için davet ettiler ama ‘Gitmem’ dedim.” ifadelerini kullandı.

“Bu kadronun 6 transfere ihtiyacı var”

Aziz Yıldırım, mevcut kadronun güçlendirilmesi gerektiğini belirterek transfer planını da anlattı.

Yıldırım, sarı-lacivertli takımın 6 takviyeye ihtiyacı olduğunu ifade etti. Başkan adayı, iki santrfor transferinin planlandığını, ayrıca yerli santrfor konusunun da değerlendirildiğini söyledi.

Sağ bek, sol taraf ve stoper bölgelerine de takviye gerektiğini belirten Yıldırım, yeni sezon yapılanmasında özellikle hücum hattının öncelikli alanlardan biri olacağının sinyalini verdi.

Kadıköy mesajı verdi

Aziz Yıldırım’ın açıklamalarında Kadıköy vurgusu da öne çıktı. Sarı-lacivertli takımın iç sahadaki eski üstünlüğünü yeniden kazanması gerektiğini söyleyen Yıldırım, Kadıköy atmosferinin rakipler için yeniden zorlayıcı hale gelmesi gerektiğini belirtti.

Yıldırım, bu konuda şu ifadeleri kullandı:

“Kadıköy cehennemdir, oradan çıkış yok. Benim 20 senelik başkanlık sürecimde diğer kulüpler oradan çıkamadılar. En kötü berabere kaldılar, sevindiler. Şimdi biz berabere kalıyoruz, biz seviniyoruz; öyle şey olmaz. Biz Kadıköy’de herkesi yeneceğiz. Büyü falan da yok orada, yürek var. Biz orada her geleni yeneceğiz. Gelen takımların ayağı titrerdi.”

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu