Fenerbahçe Beko’da yeni sezon yapılanması kapsamında kadroda ayrılıklar başladı. Sarı-lacivertli ekip, Arturs Zagars, Jilson Bango, Armando Bacot ve Brandon Boston Jr. ile yolların ayrıldığını açıkladı.
Kupalarla veda ettiler
2024-25 sezonu öncesinde kadroya katılan Arturs Zagars ile aynı sezonun ortasında takıma dahil olan Jilson Bango, Fenerbahçe Beko kariyerlerini tamamladı.
İki oyuncu, sarı-lacivertli formayla 1 EuroLeague, 2 Türkiye Ligi, 2 Türkiye Kupası ve 1 Cumhurbaşkanlığı Kupası şampiyonluğu yaşadı.
Fenerbahçe Beko, 2025-26 sezonu öncesinde kadroya dahil edilen Armando Bacot ve Brandon Boston Jr. ile de vedalaştı.
Bacot ve Boston Jr., sarı-lacivertli ekipte 1 Türkiye Ligi, 1 Türkiye Kupası ve 1 Cumhurbaşkanlığı Kupası sevinci yaşadı.
Fenerbahçe’den teşekkür mesajı
Fenerbahçe Beko’nun açıklamasında dört oyuncuya da kulübe verdikleri emekler için teşekkür edildi.
Sarı-lacivertli kulüp, Arturs Zagars, Jilson Bango, Armando Bacot ve Brandon Boston Jr.’a kariyerlerinin bundan sonraki döneminde başarı diledi.



