FenerbahçeSpor

Aziz Yıldırım: Bu gidişatı durdurmak için geliyorum

Fenerbahçe Kulübü Başkan Adayı Aziz Yıldırım, olağanüstü genel kurul öncesi Şanlıurfa’da taraftarlarla buluştu.

çalışmaları sürerken, Aziz Yıldırım’ın son durağı Şanlıurfa oldu. Sabah saatlerinde kente gelen Yıldırım, havalimanında sarı-lacivertli taraftarların ilgisiyle karşılandı. Şanlıurfa Fenerbahçeliler Derneği’nde kongre üyeleri ve taraftarlarla bir araya gelen Yıldırım, seçim sürecine, kulübün geleceğine ve şampiyonluk hedeflerine ilişkin açıklamalarda bulundu.

Aziz Yıldırım, Şanlıurfa’da yoğun ilgiyle karşılandı

Fenerbahçe Kulübü Başkan Adayı Aziz Yıldırım, Şanlıurfa Fenerbahçeliler Derneği’ni ziyaret etmek üzere Şanlıurfa’ya geldi.

Yıldırım’ı GAP Havalimanı’nda Şanlıurfa Fenerbahçeliler Derneği Başkanı Mahmut Kızıldemir ile Şanlıurfaspor eski Kulüp Başkanı Haçım İzol karşıladı.

Havalimanında taraftarların sevgi gösterileriyle karşılanan Yıldırım, daha sonra Şanlıurfa Fenerbahçeliler Derneği’ne geçti.

Aziz Yıldırım dernek üyeleriyle toplantı yaptı

Aziz Yıldırım, dernekte önce yönetim kurulu üyeleriyle özel bir toplantı gerçekleştirdi. Ardından konferans salonunda dernek üyeleri ve taraftarlarla bir araya geldi.

Yoğun katılım nedeniyle salonun kalabalık ve sıcak olduğu, Yıldırım’ın konuşması sırasında sık sık terlediği ve elinden peçeteyi düşürmediği görüldü.

“Bu gidişatı durdurmak için geliyorum”

Konuşmasında Fenerbahçe’nin son yıllardaki durumuna değinen Aziz Yıldırım, yeniden başkan olmasının kendi hayatında bir değişiklik yaratmayacağını ancak kulübün mevcut gidişatını değiştirmek için aday olduğunu söyledi.

Yıldırım, şöyle konuştu:

“Dürüstçe söylüyorum, Fenerbahçe’nin bu gidişatını 12 seneyi durdurmak için geliyorum. Ben kendime inanıyorum, arkadaşlara inanıyorum. Biz durduramazsak kimse durduramaz, haberiniz olsun. Güçlü kadro, güçlü yönetim, güçlü camia olursa bu iş olur. 2001’lerde başladık şampiyonluğa, 10 senede 5 defa şampiyon olduk”

Tribünlerde birlik mesajı

Aziz Yıldırım, taraftar grupları arasındaki ayrışmaya da dikkat çekti. Tribünlerde birlik sağlanması gerektiğini belirten Yıldırım, “20-25 tane grup olmuş. Biri bir şey söylüyor, öbürü başka şey söylüyor. Bunları bütünleştirmek lazım. Bunu yapacak adam benim” dedi.

“Kulübe yatırım yapılmadı”

Başkanlığı döneminde Fenerbahçe’ye önemli yatırımlar kazandırdığını ifade eden Aziz Yıldırım, kendi yönetiminden sonra kulübe yeni yatırım yapılmadığını savundu.

Yıldırım, 20 yıllık tecrübesine dikkat çekerek ekibiyle birlikte şampiyonluk hedefiyle yola çıktıklarını söyledi.

Aziz Yıldırım transfer mesajı verdi

Aziz Yıldırım, takımın güçlendirilmesi için transfer planları olduğunu da belirtti. Başkan seçilmeleri halinde kadroya takviye yapacaklarını ifade eden Yıldırım, iki santrfor transferi gerçekleştireceklerini söyledi.

Yıldırım, transferlerin ne zaman açıklanacağına ilişkin net tarih vermedi. Şanlıurfa’daki programını tamamlayan Aziz Yıldırım, daha sonra kentten ayrıldı.

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu