Spor

Fenerbahçe Beko’da şampiyonluk sonrası ayrılık dalgası

Fenerbahçe Beko’da Türkiye Sigorta Basketbol Süper Ligi şampiyonluğunun ardından kadroda ayrılıklar başladı. Nando De Colo’nun kariyerini noktalamasının ardından Khem Birch ve Devon Hall ile de yolların ayrıldığı açıklandı.

Fenerbahçe Beko’da üst üste üçüncü Süper Lig şampiyonluğunun ardından veda haberleri peş peşe geldi. Fransız yıldız Nando De Colo’nun basketbol kariyerini şampiyonlukla tamamlamasının ardından sarı-lacivertli takımda Khem Birch ve Devon Hall dönemi de sona erdi.

Fenerbahçe Beko’da yaprak dökümü

2006 yılında profesyonel basketbol kariyerine başlayan Nando De Colo, Avrupa basketbolunda kazandığı başarıların ardından parkelere veda etti.

2019-2022 ve 2025-2026 sezonlarında Fenerbahçe Beko forması giyen Fransız oyuncu, kariyerini Türkiye Ligi şampiyonluğuyla noktaladı.

Khem Birch ile yollar ayrıldı

Fenerbahçe Beko, 2024-2025 ve 2025-2026 sezonlarında kadroda yer alan Khem Birch’e veda etti. Kulüpten yapılan açıklamada, “Tarihimizin ikinci EuroLeague şampiyonluğu başta olmak üzere, formamızla 2 Türkiye Ligi, 2 Türkiye Kupası ve 1 Cumhurbaşkanlığı Kupası şampiyonlukları yaşayan oyuncumuz Khem Birch’e tüm emekleri için teşekkür ediyor, kariyerinin bundan sonraki döneminde kendisine başarılar diliyoruz” denildi.

Devon Hall’a teşekkür edildi

Sarı-lacivertli kulüp, Devon Hall ile de yolların ayrıldığını duyurdu. 2024-2025 sezonu öncesinde kadroya katılan Hall, Fenerbahçe Beko’da geçirdiği iki sezonda önemli başarılar yaşadı.

Kulübün açıklamasında, “Çubuklu formamızla, 1 EuroLeague, 2 Türkiye Ligi, 2 Türkiye Kupası ve 1 Cumhurbaşkanlığı Kupası şampiyonlukları yaşayan Devon Hall’a tüm emekleri için teşekkür ediyor, kariyerinin bundan sonraki döneminde kendisine başarılar diliyoruz” ifadeleri kullanıldı.

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu