Fenerbahçe’de yeni yönetim dönemiyle birlikte çalışma takvimi de sıklaştı. Sarı-lacivertli kulüpte 15 Haziran’da yapılan ilk Yönetim Kurulu toplantısının ardından bir hafta içinde ikinci rutin toplantı gerçekleştirildi. Başkan Aziz Yıldırım’ın talimatıyla, daha önce ayda bir ya da daha uzun aralıklarla yapılan toplantıların artık her hafta düzenlenmesi kararlaştırıldı.
Kulüp ve iştirakler masaya yatırıldı
Toplantıda Fenerbahçe ve iştirakleriyle bağlı branşları ilgilendiren başlıklar ele alındı. Futbol takımlarının kamp ve hazırlık süreçleri, olası transferler, iktisadi projeler, ticari faaliyetler, mali işler, finansal konular ve gelir yaratmaya yönelik çalışmalar değerlendirildi. Bir hafta önce yapılan görev dağılımının ardından başlatılan çalışmalar ve planlanan projeler hakkında da görüş alışverişinde bulunuldu.
Kartal ve Oğuz Çetin’in çalışmaları değerlendirildi
Fenerbahçe’nin 120’nci yılında şampiyonluk hedefi doğrultusunda futbol yapılanmasındaki hazırlıklar da toplantının gündemindeydi. Teknik Direktör İsmail Kartal ile Futbol Direktörü Oğuz Çetin’in yürüttüğü çalışmalar hakkında yönetim kuruluna bilgi verildi.
Avusturya kampı öncesi Topuk Yaylası planı
Fenerbahçe Futbol Takımı’nın 5 Temmuz’da başlayacak Avusturya kampı öncesindeki programı da toplantıda görüşüldü.
Yönetimin, kamp öncesinde Topuk Yaylası Kamp Tesisleri’nde takımla bir araya gelmesine yönelik planlama ele alındı.



