SporFenerbahçe

Aziz Yıldırım’dan Fenerbahçe’ye transfer mesajı

Fenerbahçe Başkan Adayı Aziz Yıldırım, Tekirdağ’ın Çorlu ilçesinde kongre üyeleriyle bir araya geldi. Yıldırım, futbol takımı için iki santrforla temas halinde olduklarını belirterek, “Ben de devreye girdim, görüşüyorum” dedi.

Fenerbahçe’de olağanüstü genel kurul öncesi seçim çalışmaları hız kazanırken, başkan adaylarından Aziz Yıldırım bu kez Çorlu’da sarı-lacivertli kongre üyeleriyle buluştu.

Aziz Yıldırım, Çorlu’da taraftarlarla buluştu

Fenerbahçe’de 6-7 Haziran tarihlerinde yapılacak olağanüstü genel kurulda başkan adayı olan Aziz Yıldırım, Tekirdağ’ın Çorlu ilçesine gitti.

Çorlu Fenerbahçeliler Derneği’nde kongre üyeleriyle bir araya gelen Yıldırım, burada seçim sürecine ilişkin değerlendirmelerde bulundu.

“Başarısızlığın önünü durdurmamız lazım”

Futbol takımının uzun süredir şampiyonluk hasreti yaşadığını belirten Aziz Yıldırım, göreve talip olmalarının temel nedeninin bu gidişatı değiştirmek olduğunu söyledi.

Yıldırım, konuşmasında şu ifadeleri kullandı:

“Şunu yapacağız, bunu yapacağız, mesele bu değil. Mesele 12 sene, dört yıldır bizden dolayı başarısızlık var. Bu başarısızlığın önünü durdurmamız lazım ki bir toparlanma, bir şampiyonluk. Şampiyon olmazsanız hiçbir şekilde durduramazsınız. Onun için ben ve arkadaşlarım bu vesileyle aday olduk ve bu adaylığımızın sonunda inşallah seçilirsek güçlü bir kadro, bunun üstesinden gelir diye düşünüyorum. Maddi manevi her şeyi yaparız”

“Bir Milyon Üye projesini hayata geçireceğiz”

Aziz Yıldırım, başkanlığı döneminde başlattığı “Bir Milyon Üye” projesine de değindi.

Projenin son yıllarda durduğunu savunan Yıldırım, seçilmeleri halinde bu çalışmayı yeniden gündeme alacaklarını belirtti.

Yıldırım, şöyle konuştu:

“Benim ‘Bir Milyon Üye’ projesi vardı. Maalesef 8 senedir o biraz durdu, durdurdular. Edirne’de bir bina yaptık. Sonra da ben bu sene tamamlattım. Çorlu’da, Lüleburgaz’da, Silivri’de yani eğer seçilirsek hemen buralarda araziler almamız lazım. Yönetimdeki arkadaşlar alacak, onu kulübe hediye edeceğiz. Onun için şimdiden 20 ile 30 dönüm arasında arazi bakın. Nerede gelişme var o tarafa doğru. İlla şehrin içinde değil, gelişmekte olan bölgede alalım. Eskişehir’de aldık, Sapanca’da, Düzce’de, Kayseri’de, Antalya’da hep benim zamanımda alındı. Bundan sonra işletmemiz lazım bu arsa işlerini. Sonra üye durumunu da oturup konuşacağız. Gerekirse üyeyi de arttırıp, Bir Milyon Üye projesini hayata geçireceğiz”

“İki santrfor için ben de devreye girdim”

Aziz Yıldırım, futbol takımının kadro planlamasına ilişkin de konuştu.

İki santrfor transferi için görüşmelerin sürdüğünü belirten Yıldırım, sürece kendisinin de dahil olduğunu söyledi.

Yıldırım, transfer çalışmalarıyla ilgili şu açıklamayı yaptı:

“Onun dışında yapacağım şey üniversiteyle ilgileneceğiz. Koleje de önem veriyorum. Onlara bakacağız. Ne oldu, ne yapabiliriz diye. Bunun dışında da tabii en önemli şey futbol takımı iyi kurmak. İki tane santrforla görüşmeler devam ediyor. Ben de devreye girdim, görüşüyorum. Yani istersek öyle tahmin ediyorum ki önümüzdeki hafta bitirmiş oluruz. Ama acelemiz yok. Diğer kısımdaki oyuncuları da yabancı çok olduğu için futbol aklı olan arkadaşlar diyorlar ki böyle yapalım, şöyle yapalım. Ama ona biraz daha zamanımız var. Onu da düzenleyeceğiz. İyi bir takım, iyi bir kadro ve hep beraber mücadele edeceğiz”

Program sonrası Lüleburgaz’a geçti

Aziz Yıldırım, Çorlu’daki programının ardından Kırklareli’nin Lüleburgaz ilçesindeki Fenerbahçeliler Derneği’ni ziyaret etmek üzere kentten ayrıldı.

Taraftarlar, Yıldırım’ı sloganlarla uğurladı.

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu