FenerbahçeSpor

Fenerbahçe’den 12 Mayıs paylaşımı: Unutmadık, unutturmayacağız

Fenerbahçe, 12 Mayıs 2012’de Galatasaray ile Kadıköy’de oynanan maç öncesi ve sonrasında yaşanan olayların yıl dönümünde sosyal medya hesabından açıklama yaptı.

Fenerbahçe Kulübü, 12 Mayıs 2012’de Kadıköy’de oynanan Fenerbahçe-Galatasaray karşılaşması öncesinde yaşanan olaylara ilişkin paylaşımda bulundu. Sarı-lacivertli kulüp, 3 Temmuz 2011’de başlayan sürecin önemli dönüm noktalarından biri olarak nitelendirdiği 12 Mayıs olaylarının üzerinden 14 yıl geçtiğini belirterek, o gün yaşananların unutulmayacağını vurguladı.

Fenerbahçe’nin açıklaması şöyle:

“3 Temmuz 2011’de başlayan ve Fenerbahçe’yi hedef alan sürecin önemli dönüm noktalarından biri olan 12 Mayıs olaylarının üzerinden 14 yıl geçti.

12 Mayıs 2012 tarihinde stadımızda oynanan Fenerbahçe – Galatasaray maçı öncesinde, FETÖ’cü polisler tarafından planlı bir gerginlik yaratılmış; hiçbir olay yokken stadımız gaza boğulmuş, sokaklarda taraftarlarımız kovalanmış, kadın, erkek, çocuk, genç, yaşlı demeden insanlarımızın canına kast edilmiştir.

Fenerbahçe camiası ise tarihi boyunca olduğu gibi o gün de haksızlık karşısında geri adım atmamış; birlik, dayanışma ve haklılığından aldığı güçle gerçeklerin ortaya çıkması için mücadelesini sürdürmüştür.

119 yıldır onurlu ve dimdik duran; “önce vatan” diyerek daima ülkesinin yanında olan; yaşadığı tüm haksızlıklara rağmen yarıştığı her branşta Türk sporuna hizmet etmeyi sürdüren Fenerbahçe Spor Kulübü olarak;

12 Mayıs 2012’de yaşananları unutmadık, unutturmayacağız.”

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu