Fenerbahçe’de son tercih İsmail Kartal oldu
Fenerbahçe‘de günlerdir beklenen teknik direktör sonunda açıklandı ve göreve dördüncü kez İsmail Kartal getirildi.
Öte yandan sarı-lacivertlilerin yeni futbol direktörü de Oğuz Çetin oldu.
İsmail Kartal açıklanmasının ardından FB TV‘de canlı yayına katılarak şunları söyledi:
“Başkanımıza, yönetime ve Oğuz Çetin’e teşekkür ederim. Çok mutluyum.”

“Başkanın dün arayarak ‘Oğlum nasılsın?’ demesi bile beni çok duygulandırdı. Başkanımızla çok özel bir ilişkimiz var. Beni araması gururlandırdı, duygulandım.”
“Camiamıza bir borcumuz var, bunu ödeyemedik. Üç dönemimin ikisinde şampiyonluğumuzu elimizden aldılar. Bu tescillenmiş bir durum. 99 puan ve 99 gollü sezonu hatırlayın, biz nasıl futbol oynattıysak, Avrupa’daki büyük takımların oynadığı futbolun benzeriydi.”
“Bugün dünya futbolunda trend 5 tane takım var: PSG, Bayern Münih, City, Barcelona ve Arsenal. Pozitif futbol oynuyorlar.”
“Bu seferki gelişimizde tabii ki o günkü oynattığımız futbolun birkaç daha üstüne ilavelerimiz olacak.”
“Trendi ekip olarak yakından takip ediyoruz. Buna uygun oyuncularımız var. Oğuz kardeşim 2 aydır çalışmışlar, bana oyuncu listesi sundular. Ben de onlara birkaç oyuncu söyledim.”



